تعمیر آیفون ایکس اس

متخصصین حرفه ای کیوان فیکس با بیش از 8 سال سابقه در زمینه تعمیرات تخصصی موبایل و تبلت , تعمیر موبایل آیفون ایکس اس شما را انجام می دهند.

 تعمیر موبایل به دلیل خصوصیات تخصصی خود، نیازمند هماهنگی و دقت بالاست. در صورتی که تخصص لازم برای تعمیر گوشی موبایل رعایت نشود، ممکن است هزینه های بالایی برای شما به وجود آید و حتی شما قادر به استفاده از گوشی تلفن همراه خود نباشید. بهترین اقدام این است که تعمیر گوشی موبایل خود را در یک نمایندگی قابل اعتماد و مطمئن انجام دهید.

کیوان فیکس تضمین می‌کند که متخصصین تعمیرات همیشه در حال یادگیری روش های جدید و به روزرسانی دانش خود در زمینه تعمیرات موبایل هستند. این موضوع به شما اطمینان می دهد که شما میتوانید انواع تعمیرات تخصصی را از جمله تعمیر برد گوشی موبایل، تعمیر و تعویض ال‌سی‌‌دی، تعویض فلت گوشی و … را با آسودگی  انجام دهید.

فهرست مطالب

به منظور رفاه حال شما مشتریان گرامی جهت دسترسی آسان به تعمیر موبایل کیوان (k1fix.ir)، ما سرویس رایگان تحویل و ارسال کالا را برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم. دیگر نیازی نیست تا در نمایندگی ما حضور پیدا کنید. پیک رایگان کیوان موبایل گوشی همراه شما را درب منزل یا محل گار شما تحویل گرفته و رسید می کند، پس از طی زمان لحاظ شده جهت تعمیر، کالای شما درب منزل تحویل داده می‌شود.

هزینه ای بابت دریافت و ارسال موبایل از شما گرفته نمی شود.

تعمیر آیفون ایکس اس
مشکلات متداول و تعمیرات تخصصی گوشی موبایل آیفون ایکس اس شامل چه مواردی است ؟
قیمت تاچ و ال سی دی آیفون ایکس اس بستگی به کیفیت ال سی دی درخواستی شما دارد به صورت کلی سه نوع LCD داریم 1-های کپی 2- روکاری 3- اصلی یا شرکتی
1- ال سی دی های کپی آیفون ایکس اس

LCD  هایکپی یا همان چینی، نمایشگرهایی هستند که به طور غیرقانونی تولید شده و به صورت جعلی از نمایشگرهای اصلی تقلید می‌کنند. این نوع نمایشگرها به صورت کارخانه‌ای تولید می‌شوند و اغلب به طور غیرقانونی وارد بازار می‌شوند.

از آنجایی که ال سی دی های کپی موبایل به صورت قانونی تولید نمی‌شوند، کیفیت آنها معمولاً پایین تر از نمایشگرهای اصلی است. این نمایشگرها ممکن است دارای مشکلاتی مانند رنگبازی ناکافی، کنتراست نامتعادل یا نویز تصویر باشند. همچنین، عمر مفید آنها نیز کوتاهتر است و ممکن است در مدت زمان کوتاهی خراب شوند.

همچنین، استفاده از ال سی دی های کپی موبایل ممکن است باعث عدم تطابق با برخی از قطعات و اجزای داخلی موبایل شود، که به مشکلات فنی و عملکرد نامطلوب موبایل منجر شود.

بهترین راه برای جلوگیری از خرید ال سی دی های کپی موبایل، اطمینان حاصل کردن از قانونی بودن و منشا نمایشگر قبل از خرید است. توصیه می شود تا همواره از فروشنده های قابل اعتماد و معتبر خریداری کنید تا از کیفیت و اصالت نمایشگر خود اطمینان حاصل کنید.

2- ال سی دی روکاری آیفون ایکس اس

این مدل ال سی دی بهترین و ارزانترین  مدل ممکن می باشند که قابلیت های اصلی موبایل شما را بدون هیچ ایرادی برایتان به نمایش می گذارند. ال سی دی روکاری به این دلیل بهترین نوع ال سی دی میباشد که از روی خود گوشی موبایل باز شده است و کاملاً مطمئن  هستید که نمونه السیدی آن اصل میباشد.

این مدل از صفحه نمایش ها فلت و ال سی دی اورجینال است و تعویض نشده و کاملا فابریک می باشد. با این نوع السیدی شما هیچ افت کیفیتی را حس نمیکنید. قیمت این نوع السیدی ها به نصبت های کپی گران تر میباشد.

3- ال سی دی شرکتی اصلی آیفون ایکس اس

ال سی دی شرکتی یا اصلی، مدل دیگری از ال سی دی ها هستند. این نوع ال سی دی ها، مانند نامشان، اصلی و توسط خود شرکت تولید می‌شوند و کیفیتی کاملاً مشابه ال سی دی داخل گوشی موبایل دارند. تفاوت آنها با روکاری در این است که روکاری از خود گوشی باز شده است، در حالی که ال سی دی شرکتی توسط شرکت مد نظر جداگانه تولید و تهیه می‌شوند.

قیمت ال سی دی شرکتی نسبت به دیگر ال سی دی ها بالاتر است. اگر بخواهیم به شما LCD با کیفیت معرفی کنیم، ابتدا ال سی دی شرکتی و روکار آنها را پیشنهاد می‌دهیم. با این حال، برخی افراد به دلایل هزینه، ال سی دی با کیفیت پایین‌تر را انتخاب می‌کنند.

برای گوشی موبایل آیفون ایکس اس تان مشکلی پیش آمده ؟ و نیاز به مشاوره دارید ؟
24 ساعته روی ما حساب کنید

نشانه خرابی صفحه نمایش آیفون ایکس اس ( تاچ و LCD )

از متداول ترین نشانه های خرابی ال سی دی آیفون ایکس اس می توان موارد زیر را نام برد
1-عدم نمایش تصویر ال‌سی‌دی آیفون ایکس اس
2- لکه دار شدن صفحه و یا پخش شدن مایع و جوهر ال‌سی‌دی موبایل آیفون ایکس اس
3- پرش تصویر صفحه‌نمایش آیفون ایکس اس
4- سیاه و سفید شدن صفحه LCD آیفون ایکس اس
5- راه راه و شطرنجی شدن صفحه آیفون ایکس اس
هزینه تعویض ال سی دی گوشی آیفون ایکس اس در سال 1402 چه قدر است؟

هزینه تعویض ال سی دی موبایل با توجه به قطعه مورد استفاده در آن (LCD اصلی و یا کپی) و نوع ایراد دستگاه متفاوت است . به طور قطع دستمزد تعویض ال سی دی که فقط خودش ضربه خورده با دستگاهی که آب خورده و یا قاب دور صفحه نمایشش هم ضربه خورده و تخریب شده متفاوت بوده و نمی توان یک قیمت واحد اعلام کرد

اما برای استعلام قیمت و مطلع شدن از شرایط دستگاه تان . با همکاران ما تماس بگیرید

تعویض ال سی دی آیفون ایکس اس
تعویض تاچ آیفون ایکس اس

در دنیای امروزی، موبایل‌ یکی از ابزارهای حیاتی برای ارتباطات روزمره ما شده‌اند. اما همانطور که هر دستگاه الکترونیکی دیگری، موبایل‌ها نیز ممکن است با مشکلات فنی روبرو شوند. برخی از انواع موبایلها نیاز به تخصص خاصی برای تعمیرات لازم دارند مانند: تعمیر موبایل اپل , تعمیر موبایل سامسونگ , تعمیر موبایل شیائومی , تعمیر موبایل هواوی

اما برخی دیگر به دلیل کم بودن قطعات آنها در بازار بجز تخصص نیاز به آشنا بودن به واردکنندگان بازار برای تامین قطعات را نیز خواهد داشت که تعمیر موبایل htc , تعمیر موبایل کت , تعمیر موبایل ورتو , تعمیر موبایل ال جی

برخی از تعمیر  موبایل فوری مربوط به قطعات مصرفی و یا کاهش کیفیت این قطعات می شود مانند:

تعویض باتری موبایل و تعویض ال سی دی موبایل 

تعویض هارد موبایل آیفون ایکس اس توسط متخصصین حرفه ای کیوان فیکس با بیش از 8 سال سابقه در زمینه تعمیرات تخصصی موبایل انجام می شود.
خرابی هارد آیفون ایکس اس چه نشانه هایی دارد؟
  1. مشکل در ریست فکتوری کردن گوشی
  2. ذخیره نشدن اطلاعات جدید روی گوشی 
  3. بوت لوپ گوشی: یعنی گوشی دائما روشن و خاموش می شود
  4. پاک نشدن اطلاعات از روی موبایل 
  5. روشن نشدن گوشی
  6. نمایش ارور Encrypt Unsuccessful بعد از روشن کردن گوشی
  7. هنگ کردن مکرر گوشی
  8. قفل شدن گوشی روی لوگوی
  9. خاموش شدن خود به خود گوشی به ویژه بعد از ضربه خوردن یا خیس شدن
اگر هارد گوشی آیفون ایکس اس بسوزد چه میشود؟

هارد گوشی قطعه بسیار مهمی است که نرم افزار گوشی و همه اطلاعاتی روی گوشی خود دارید را در خود ذخیره می کند. این نرم افزار گوشی است که باعث می شود گوشی شما روشن شود و بتوانید از آن استفاده کنید. در صورتی که این نرم افزار به هر دلیلی به مشکل بخورد، شما نمی توانید به خوبی از گوشی استفاده کنید یا شاید اصلا گوشی شما روشن نشود.

هزینه تعویض هارد گوشی موبایل آیفون ایکس اس

قیمت هارد موبایل آیفون ایکس اس با توجه به انتخاب و نیاز شما در انتخاب قیمت و کیفیت هارد ، اعم از کیفیت‌های: کپی, های‌کپی, اصل چین, اورجینال, 100% اورجینال فابریکی شرکتی , سکند‌هند روکاری و یا سر کارتنی گوشی, برای شما عزیزان ارسال نماید.
تعویض هارد آیفون ایکس اس
تعویض باتری آیفون ایکس اس
تعویض باتری موبایل آیفون ایکس اس توسط متخصصین حرفه ای کیوان فیکس با بیش از 8 سال سابقه در زمینه تعمیرات تخصصی موبایل انجام می شود.

باتری موبایل، این قطعه بسیار ارزشمند و حیاتی است که تمامی کاربران باید به آن حساسیت و توجه لازم را داشته باشند. این حساسیت به دلیل این است که باتری، نقش حفظ تغذیه و انرژی دستگاه را دارد و هر گونه خرابی و آسیب به آن می‌تواند منجر به عملکرد نامناسب و یا تعطیل شدن دستگاه شود.

باتری موبایل، یک قطعه مصرفی است که با گذشت زمان و استفاده مکرر، عمر مفید و محدودی دارد. به همین دلیل، بعد از اتمام عمر مفید باتری، باید به طور دوره‌ای تعویض شود تا از احتمال آسیب رساندن به بقیه قطعات دستگاه جلوگیری شود. در واقع، عدم تعویض مناسب باتری موبایل می‌تواند باعث ناهماهنگی در عملکرد دستگاه شود و در نهایت به خرابی و خسارت های جدی منجر شود.

در فرآیند خرید باتری موبایل، یکی از مهمترین فاکتورهایی که باید به آن توجه کرد، گارانتی و ضمانت این قطعه است. این مسئله از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا گارانتی و ضمانت، نشان دهنده کیفیت و عملکرد قابل اعتماد باتری است. با داشتن گارانتی و ضمانت مناسب، مشتریان مطمئن هستند که در صورت بروز هر گونه خرابی یا عیب فنی، قادر به تعویض و یا بازپرداخت باتری خود خواهند بود.

بنابراین، پیشنهاد ما به تمام کاربران موبایل است که در هنگام خرید باتری، به گارانتی و ضمانت این قطعه توجه کافی را داشته باشند. همچنین، لازم است که در هنگام استفاده از باتری، به راهنمای استفاده صحیح آن توجه کنند تا از عملکرد بهینه و بالا باتری خود لذت ببرند. همچنین، با رعایت نکات و توصیه‌های مناسب در مورد شارژ و استفاده از باتری، می‌توان از عمر مفید باتری بیشتر استفاده کرده و نگران خراب شدن زود هنگام آن نبود.

علائم خرابی باتری آیفون ایکس اس
  •     تخلیه شارژ سریع باتری
  •     خاموش شدن گوشی در زمان سرما چند درجه زیر صفر
  •     خاموش و روشن شدن گوشی
  •     باد کردن باتری
  •     عدم نمایش درست درصد باتری ( مثلا درصد باتری 70% هست ولی با یک خاموش و روشن کردن گوشی درصد باتری یا 40% شده یا 90%)
هزینه تعمیرباتری گوشی موبایل آیفون ایکس اس با توجه به انتخاب و نیاز شما در انتخاب قیمت و کیفیت باتری، اعم از کیفیت‌های: کپی, های‌کپی, اصل چین, اورجینال, 100% اورجینال فابریکی شرکتی , سکند‌هند روکاری و یا سر کارتنی گوشی, برای شما عزیزان ارسال نماید.
موبایلت ضربه خورده . خیس شده . یا گلسش شکسته ؟
عکسش رو برامون بفرست تا راهنماییت کنیم که راه حله این مشکل چیه
تعویض فلت شارژ موبایل آیفون ایکس اس توسط متخصصین حرفه ای کیوان فیکس با بیش از 8 سال سابقه در زمینه تعمیرات تخصصی موبایل انجام می شود.
علائم خرابی فلت شارژ آیفون ایکس اس چیست؟
  • قسمت ورودی سوکت شارژ محل قرار گیری فلت شارژ بوده و با انتقال برق به منطقه مادر برد گوشی را شارژ می کند. عدم شارژ شدن باتری هنگام اتصال به شارژر و زود خالی کردن شارژ در مدت زمان بسیار کوتاه از نشانه های خرابی فلت شارژ است.

قیمت فلت گوشی موبایل آیفون ایکس اس با توجه به انتخاب و نیاز شما در انتخاب قیمت و کیفیت باتری، اعم از کیفیت‌های: کپی, های‌کپی, اصل چین, اورجینال, 100% اورجینال فابریکی شرکتی , سکند‌هند روکاری و یا سر کارتنی گوشی, برای شما عزیزان ارسال نماید.

قاب پشت موبایل، یکی از قطعات بسیار حیاتی است که محافظت لازم را برای اجزای داخلی دستگاه ارائه می دهد. در صورتی که قاب گوشی شما بر اثر ضربه شکسته شده باشد، باید بلافاصله اقدام به تعویض آن کنید تا دستگاه خود را در برابر آسیب های بعدی حفظ کنید.

شکستگی در این قسمت می تواند باعث شود که دستگاه شما در مقابل ضربه های آینده آسیب پذیر شود. بهتر است قبل از وقوع چنین مشکلی، از قاب های محافظ استفاده کنید تا جلوی وقوع این مشکل را بگیرید. اما در صورت بروز چنین مشکلی، تماس با یک نمایندگی تعمیر موبایل مجاز و گفتگو درباره قاب های موجود برند و مدل گوشی خود را پیشنهاد می کنیم.

تعویض فلت آیفون ایکس اس
ریبال
ریبال آیفون ایکس اس

خود به خود خاموش شدن موبایل معمولا به دلیل تمام شدن شارژ باتری اتفاق می افتد. اما دلایل دیگری نیز ممکن است وجود داشته باشد. برای مثال، باتری ممکن است به صورت ناگهانی خالی شود که در نتیجه موبایل خاموش می شود. همچنین، در برخی مواقع سیستم ممکن است به علت گرم شدن بیش از حد، خود را خاموش کند تا از آسیب دیدن دستگاه جلوگیری کند.

باید توجه داشت که یک ایراد نرم افزاری همچون ویروس نیز می تواند باعث خاموش شدن موبایل شود. در بعضی موارد هم، ممکن است برنامه هایی که در حال اجرا هستند، باعث خرابی سیستم شده و در نتیجه گوشی خاموش می شود. در این شرایط بهتر است از کارشناسان مجرب و قابل اعتماد در زمینه تعمیرات موبایل کمک بگیرید. آنها قادر به تشخیص و رفع مشکلات فنی گوشی شما هستند.

ریبال آیفون ایکس اس

ریبال کردن موبایل در واقع به معنای جایگزینی توپ‌های قلعی چیپ‌های BGA است که به برد الکترونیکی موبایل متصل می‌شوند. روش ریبال کردن یا همان پایه‌سازی آی‌سی، یکی از مباحث اساسی در تعمیرات موبایل است و تکنسین‌های تعمیرات موبایل باید با اصول درست انجام این فرآیند آشنا باشند. آشنایی کافی با روش‌ها و فنون ریبال کردن ضروری است تا بتوان به طور صحیح و با دقت بالا، تعویض و جایگزینی توپ‌های قلعی انجام داد. این کار به دقت و حوصله زیادی نیاز دارد و هرگونه خطا در انجام آن ممکن است منجر به خرابی بیشتر برد الکترونیکی شود. 

تکنسین‌های حرفه‌ای و ماهر کیوان فیکس با دقت و وسواس بالا به روش ریبال کردن موبال شما مشغول می شوند تا در استفاده از موبایل به نتایج مطلوبی دست یابید.

تعمیر اسپیکر آیفون ایکس اس

به طور کلی، خرابی های اسپیکر موبایل به دلایل مختلفی رخ می دهد که در اغلب موارد به علت استفاده غیر اصولی کاربران رخ می دهد. علاوه بر این، اصابت ضربه و نفوذ مایعات نیز می تواند باعث سوختن یا آسیب دیدن قطعات داخلی موبایل، از جمله اسپیکر آن شود. البته باید توجه داشت که مشکلات اسپیکر همواره علت آنها سخت افزاری نیستند. گاهی احتمال دارد که به دلیل تداخلات نرم افزاری، اسپیکر گوشی درست کار نکند.

یک سهل انگاری کوچک و نصب بدافزار یا وجود باگ در برنامه های ناسازگار با گوشی، تأثیر قابل توجهی در عملکرد اسپیکر موبایل دارد. اگر با استفاده از راهکارهای ساده مانند ری استارت یا ریست فکتوری نتوانید مشکلات اسپیکر را حل کنید، لازم است به مراکز تعمیرات معتبر مراجعه کنید. کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات موبایل، با استفاده از آخرین تکنیک های تعمیراتی جهان، قادر به برطرف کردن عیوب ساختاری اسپیکر موبایل با کیفیت بالا هستند.

تعمیر میکروفن آیفون ایکس اس

میکروفن موبایل، وظیفه مهمی را در پخش صدا در زمان تماشای فیلم و گوش دادن به موسیقی و همچنین در حین تماس تلفنی بر عهده دارد. به همین دلیل، هرگونه نقص و نارسایی در عملکرد آن می‌تواند برای کاربران مشکل‌ساز باشد. اگر مشکلاتی مانند ریختن آب و مایعات یا تحمل ضربه‌ای رخ داده باشد، احتمال تعمیر موفقیت‌آمیز کاهش می‌یابد و شاید نیاز به تعویض قطعه باشد.

گاهی این نقص و خرابی به دلیل ورود ولتاژ بالا در هنگام شارژ کردن گوشی، یا ورود آلودگی به قطعات دستگاه و سایر عوامل ایجاد می‌شود. در صورت تشخیص این مسائل توسط فنیسین‌های ماهر، امکان تعمیر آن وجود دارد. هرچند، باید به ما اطلاع داده شود و دستگاه را جهت عیب‌یابی و بررسی دقیق به واحد تعمیرات منتقل کنید. در این صورت، بازدهی بهینه میکروفن موبایل خود را به‌دست خواهید آورد.

تعویض صقحه نمایش
تعویض صفحه نمایش آیفون ایکس اس
نظرات مشتریان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه